Nieuwsbrieven

Een nieuwsbrief is een krachtig middel om een product of dienst van uw bedrijf extra onder de aandacht te brengen. Nieuwsbrieven kunnen, mits goed gebruikt, een positief effect hebben op de conversie via uw website. Via onze nieuwsbrief-module is het mogelijk om zelf uw nieuwsbrieven op te stellen, in te delen en klaar te maken voor het versturen naar de klant. Wij maken een sjabloon voor uw nieuwsbrief die u vervolgens zelf kunt invullen en hergebruiken.

Als professioneel e-marketingbedrijf hechten wij waarde aan de manier waarop bedrijven omgaan met nieuwsbrieven. Wij hebben een systeem ontwikkeld waarbij ontvangers van nieuwsbrieven zichzelf kunnen uitschrijven van nieuwsbrieven. Op deze manier zorgen wij voor het ethisch verantwoord gebruik van nieuwsbrieven. Wij willen voorkomen dat u terecht komt op spamlijsten of dat een van onze klanten bewust, dan wel onbewust bezig is met spam. Deze maatregelen in ons systeem zorgt ervoor dat het grootste deel van de nieuwsbrieven dan ook niet beland in de spamfolder van de klant en dus daarmee een zo groot mogelijk bereik heeft.

Na het versturen krijgt u in het CMS een uitgebreide rapportage waarbij u precies ziet welke ontvangers de nieuwsbrief hebben gelezen, welke ontvangers hierop actie hebben ondernomen en welke ontvangers zichzelf uitschrijven van de nieuwsbrief.

Hieronder de verschillende onderdelen van onze nieuwsbriefmodule: